4.14.2013

Գաբրիել Գարսիա Մարկես-մտքեր


Գաբրիել Գարսիա Մարկես-մտքեր



1.       Դարձիր ավելի լավը և ինքտ հասկացիր, թե ով ես դու, մինչ կհանդիպես նոր մարդուն և կհուսաս որ նա կհասկանա քեզ։
2.      Ես սիրում եմ քեզ,  ոչ թե նրա համար թե դու ով ես , այլ նրա համար թե ով եմ ես քո կողքին։
3.      Հանգիստ ծերության գաղտնիքը, միայնության հետ հաշտվելն է։
4.      Միգուց է այս աշխարհում դու ուղղակի մարդ ես, բայց ինչ-որ մեկի համար դու ամբողջ աշխարհն ես։
5.      Եթե ինչ-որ բան սիրում ես բաց թող և եթե այն քոնն է , ապա կվերադառնա։
6.      Երբեք մի դադարիր ժպտալ, նույնիսկ տխուր ժամանակ, ինչ որ մեկը կարող է սիրահարվել
7.      քո ժպիտին։
8.      Կյանքը անցած օրերը  չեն այլ այն օրերը որոնք մնացել են հիշողություն ում։
9.      Պետք չէ ջանքեր գործադրել, ամենալավ բաները միշտ հանկարծակի են լինում։
10.  Ոչ ոք արժանի չէ քո արցունքներին, իսկ նրանք ովքեր արժանի են երբեք չեն ստիպի քեզ լացել։
11.  Եթե երբևիցէ չցանկանս ոչ ոքի լսել՝ զանգի ինձ, ես խոստանում եմ լռել։
12.  Սխալվելը մարդկային հատկություն է, իսկ մեղքը ուրիշի վրա գցելը՝ մարդկային է կրկնակի։

Комментариев нет:

Отправить комментарий