5.27.2014

Գրականության կիսամյակային աշխատանք

Գրականության կիսամյակային աշխատանք

1.
         Ո՞ր նախադասությունն է շարադրված միջին հայերենով:
1) Մեծցայ, սիրու տէր եղայ, երեսիս գոյնըն կու գընայ.
Մանկտի՛ք, ձեր արև՛ն ասեմ, որ սիրուն քարըն չի դիմնայ
2) Ո՜հ, իմ սիրտը կտրատվում է`
Տեսնելով այսպես սեր
Դեպի թշվառ մի հայրենիք,
Որ ոտնակոխ եղած էր:
3)    -Արա՜քս, ինչո՞ւ ձըկանց հետ
Պար չես բռնում մանկական,
Դու դեռ ծովը չի հասած`
Սըգավոր ես ինձ նըման:
4) Բերանն երկթերթի, վարդն ի շրթանց կաթէր,
Լեզուինշարժողին
Քաղցր երգանայր տաւիղն

2.                  Ո՞ր բանաստեղծական շարքում են ամփոփված Վահան Տերյանի հայրենասիրական բանաստեղծությունները:

1)    «Երկիր Նաիրի»
2)    «Գիշեր և հուշեր»
3)    «Ոսկի հեքիաթ»
4)    «Մթնշաղի անուրջներ»

3.                  Ինչպե՞ս են անվանված «Սասնա ծռեր» էպոսի ճյուղերը:
1)    Գլխավոր իրադարձությունների անուններով
2)    Գլխավոր հերոսների անուններով
3)    Խորհրդանիշների անուններով
4)    Վերջին իրադարձությունների անունով

4.                  Ո՞ր շարքում են միայն Րաֆֆու վեպերը:
1)    «Ծաղկած փշալարեր», «Սամվել», «Առաքյալը»
2)    «Խորհրդավոր միաձնուհին», «Նամուս», «Երկիր Նաիրի»
3)    «Ոսկի աքաղաղ»,«Խենթը», «Կայծեր»
4)    «Նոյի ագռավը», «Դավիթ-Բեկ», «Կյորես»
5.                  Ո՞վ է հետևյալ տողերի հեղինակը:
«Ի՞նչ է թագըՍիրո արցունքով շողացող վարդե պսակ մը անկե գեղեցիկ էԻ՞նչ է ծիրանինժողովրդական արյամբ կարմրած պատանքի կտոր մը` զոր դարձյալ ժողովուրդ կը կարկտե»:
1)    Լևոն Շանթը
2)    Պետրոս Դուրյանը
3)    ԴանիելՎարուժանը
4)    Գրիգոր Զոհրապը
6.                  Դանիել Վարուժանի «Ցեղին սիրտը» ժողովածուի համար ո՞ր բանաստեղծությունն է բնաբանի դեր կատարում:
5)    «Ջարդ»
6)    «Կռվի երթ»
7)    «Կարոտի նամակ»
8)    «Ձոն»
7.                  Մեջբերված խոսքերից ո՞րը Միսաք Մեծարենցինը չէ:

1)   «Մեկդի թողունք քիչ մը անմարդկային անձնաբանությունները` բաբախելու համար Բնության սիրով. բանաստեղծը Բնության ցոլացումը պետք է ըլլա, թե ոչ բանաստեղծ չէ իսկապես»:
2)   «Գյուղի տեսարանները իմ մեծագույն ներշնչարանս կը կազմեն. կը ցավիմ, որ էապես իրենց զավակը չեմ իմ բանաստեղծությանս մեջ. այն ատեն ավելի ինքնատիպ ու ապրող կլլայի»:
3)   «Ամբողջ հատորը գրեթե սպասման երկարաձիգ գիշեր մըն էր»:
4)   «Մայր ըլլալ և բանաստեղծ ըլլալ միևնույն  բանն է. երկունքն ալ արյունելով կը բաժնվին և կանմահանան ուրիշ էակներու մեջ»:

8.                  Հովհաննես Թումանյանի «Փարվանա» բալլադում արքայադուստրն ինչո՞ւ չի ընտրում իր համար մրցության ելած«անհաղթներից անհաղթին»:
1)   Ոչ մեկը չէր խոստանում բերել ոսկի, արծաթ կամ երկնքի աստղ:
2)   Կովկասի քաջերից ոչ մեկն իր սրտով չէր:
3)   Ոչ մեկը չէր համարձակվում գնալ անշեջ հուրը բերելու:
4)   Կարող էր «տկար լավին հաղթել մի վես տմարդի»:

9.                  Ո՞ր ստեղծագործությունից են հետևյալ տողերը:
Եվ տիեզերքում լոկ մարդը անեղծ,
Վշտին հաղթելով` դարձավ իմաստուն:

1)   «Մատյան ողբերգության»(ԳրիգորՆարեկացի)
2)   «Բիբլիական» (Հովհաննես Շիրազ)
3)   «Անլռելի զանգակատուն»(Պարույր Սևակ)
4)   «Աբու-ԼալաՄահարի»(Ավետիք Իսահակյան)
10.Ո՞ւմ մասին է Ավետիք Իսահակյանը ասել. «Նա թարմացրեց հայ պոեզիայի և նյութը, և լեզուն»:
1)    Հովհաննես Թումանյանի
2)    Վահան Տերյանի
3)    Միքայել Նալբանդյանի
4)    Եղիշե Չարենցի
11.Ակ. Բակունցի ստեղծագործության վերաբերյալ տրված մտքերից որի՞ մեջ կա սխալ:
1)    Իր պատմվածքներում  Ակ. Բակունցը ստեղծել է մթնաձորյան ուրույն աշխարհի պատկերներ:
2)    Ակ.Բակունցի «Խոնարհ աղջիկը», «Միրհավը», «Ալպիական մանուշակը» պատմվածքների հիմնական թեման սիրո հոգեբանության բացահայտումն է:
3)    Ակ. Բակուցն իր մի շարք պատմվածքներում պատկերել է գաղթական հայության կարոտը կորցրած հայրենիքի հանդեպ:
4)    Ակ. Բակունցըգրելէինչպեսպատմվածքներ, այնպեսէլվեպերուվիպակներ:
12.Թվերի ո՞ր դասավորությունն է ճիշտ արտացոլում միջնադարի նշված հեղինակների ժամանակագրական հաջորդականությունը:
1)    Ներսես Շնորհալի
2)    Գրիգոր Նարեկացի
3)    Նահապետ Քուչակ
4)    Ֆրիկ
5)    Սայաթ-Նովա
1)    2,4,5,1,3
2)    2,1,4,3,5
3)    1,2,3,4,5
4)    2,1,4,5,3

13.Հայ գրողների ո՞ր ստեղծագործություններից են գրական լեզու մուտք գործել հետևյալ դարձվածքներն ու արտահայտությունները.բացատրեցե՛ք  դրանց արտահայտած նշանակությունները:
5)   ա)մեծապատիվ մուրացկաններ Հակոբ Պարոնյան             զ ) Աբու Հասանի մաշիկներ-
6)   բ) Նազարի բախտ-Հովհ Թումանյան                                       էտեր Թոդիկի դպրոց-ուժով ուսում տալու փորձ
7)   գ )ի խորոց սրտի -  ննարեկացի                                      ըԿիկոսի մահը դառնալ-Հովհ Թումանյան Չեղած բանը իրական դարձնել
8)   դ)  ( մեկից) քարվան կտրող դուրս           թ) նրբացուցիչ  ( մեղմացուցիչ)                             
չի գա                                                              դեպք հանցանաց
10)  եդառը դատել՝  դատարկ նստել          ժ)  Անբան Հուռին-Հովհ Թումանյան
14.Բացատրեցե՛ք  «Աստվածաշունչ» մատյանից առաջ եկած հետևյալ դարձվածքների  (թևավոր խոսքերի)նշանակությունը, շարադրե՛ք  համապատասխան դրվագները:
11)              ա)  ձեռքերը լվանալ հեռու քաշվել <<հիսուսի դատը>>                զ)  անառակ որդի
12)              բ)  արգելված  պտուղ- ցանկալի բայց վտանգվոր առարկա << Աքորում դրախտից>>       է)  երեսուն արծաթ- դավաճանության գինը << հուդանն դավաճանում է հիսուսին
13)              գՍոդոմ և Գոմոր-                    ըՀուդայի համբույր
14)              դՆոյի ագռավ                          թբաբելոնյան աշտարակաշինություն
15)              եքավության նոխազ-
15.Կարդալ սևակյան  « կրակ գցող» մտքերը, դրանք հիմնամիտք դարձնելով՝ գրել աշխատանք:
Վերնագրել այն և դուրս գրել հիմնաբառերը.
Ի՞նչ է սպասում այս մոլորակին,-
Ի՞նչ պատասխանեմ:
Ի՞նչ է լինելու այս աշխարհի հետ
Ի՞նչ է բուսնելու այս թշվառ հողին,
Եվ ի՞նչ լեզվով են խոսելու այստեղ
Կրակն եմ ընկել մտքերի ձեռքից

Комментариев нет:

Отправить комментарий