3.15.2013

Ամբոխները խելագարված


Ամբոխները խելագարված


Հեռուներից, մոտիկներից և այն բոլոր վայրերից, որոնք դեռ կան  դեռ մնում են ամբոխները խելագարված դուրս էին եկել պայքարի։ Ամբոխները խելագարված ու կատաղի դուրս էին եկել պայքարի, դեպի առաջ դեպի պայքար, դեպի պայծառ ապագան։Ահա և Չարենցյան հանճարի մեծություն Հնարավոր է որ դուք, կյանքում չեք տեսել այսպիսի ամբոխներ, բայց հաստատ համոզված եմ որ դուք հստակ պատկերացնում եք նրանց, նույնիսկ ավելի դուք կարող եք պատկերացնել նաև ձեզ այդ խելագարության մեջ։ ։ Այս պոեմը հենց առաջին տողերից կարող է արդացնել մեր մեջ ապրող Չեգեվարաին, այն ստիպում է դառնալ գերին այդ ամբոխների գնալ նրանց հետ մինչև հաղթական ավարտ։ Միգուց է գրածս ավելի շատ նման է գովասանքի կամ փառաբանության, սակայն ես ոչ մի ուրիշ բան չեմ կարողանում գրել այս ստեղծագործության մասին։ Ես երկար եմ մտածել և փորձել եմ ձևակերպել օբեկտիվ կարծիք, բայց ինչև է ես եկել եմ այս եզրահանգմանը՝ եթե քո սրտում կա գոնե մի փոքր ըմբոստություն ապա դու անպայման կսիրես այն։ Այս ստեղծագործություն չի կարելի վերլուծել այս տարիքում, երբ ես դեմ եմ ամենինչին և բոլորին։Իմ դեռահաս սրտու եռում է այդ ըմբոստության արյունը և իչքան էլ ես փորձում եմ կենտրոնանալ ամբոխների նկարագրության վրա, միևնույն է ես կգրեմ այդ ստեղծագործության ոգու մասին։ Ես այս հոդվածը գրում եմ այդ ստեղծագործության ոգու այլ ոչ թե մտքի կամ շարադրանքի համար, և եթե Չարենցը նույն ոգով գրեր լրիվ անիմաստ մի ստեղծագործություն ես միևնույն է նույն բանն էի գրելու։ ահա իմ վերլուծությունը <<Ամբոխները խելագարված >>  վեպի վերաբերյալ։ Սա վերլուծություն չէ այլ մի մեծ տպավորություն որը մնաց մի մեծ գրողից։

Комментариев нет:

Отправить комментарий