2.26.2013

ԻՆՉՈւ՞ ԵՄ ԵՍ ԱՆՏԱՐԲԵՐ


ԻՆՉՈւ՞  ԵՄ ԵՍ ԱՆՏԱՐԲԵՐ

Իսկապես  ինչու եմ անտարբեր, ես չեմ հասկանում մինչև հիմա։ Ախր ես փորձել եմ շփվել մարդկանց հետ, բոլորի հետ մտերիմ լինել, բայց չի ստացվել: Ինչո՞ւ.  այդ  հարցը մինչ  հիմա  մութ է մնացել ինձ համար։ Ես մտածում եմ, որ դա գալիս է նրանից, որ մինչ քեզ, բոլորը թքած ունեին միմյանց վրա և երբ ուզում ես շփվել այդ անտարբեր մարդկանց հետ, ինքստինքյան դու էլ ես հիասթափվում բոլորից։ Հասարակությունը ինքն է քեզ տանում դեպի այսպես կոչված <<պոֆիգիզմ>>։ Իհարկե հիմա կմտածեք , որ ես դրա մեջ  չեմ ուզում տեսնել իմ մեղքը և ուրիշին եմ մեղադրում իմ անտարբերության մեջ։ Բայց չէ  որ, ես մտածում եմ այս հարցի շուրջ  և փորձում գտնել ինչ- որ լուծում, այլ ոչ թե առհամարական անցնում այս հարցի կողքով՝ մտածելով, որ ես նորմալ եմ։
Դա ընդամենը  ժամանակահատված է, երբ դու պետք է պայքարես քո բնական զգացմունքների դեմ, որն ասում է՝ թքած բոլորի վրա։ Երբ մարդ նկատում է անտարբերություն, պատասխանում է նույն ձևով՝ կարծելով, որ եթե ինքն անի առաջին քայլը,  դա կգցի իր պատիվը։ Բայց չէ որ արհամարհելով բոլորին, դու արժանանում ես ավելի մեծ արհամարհանքի, որը հաստատ ավելի մեծ հարված է քո արժանապատվությանը։

Եղիր նա, ով կաս, և ամեն ինչ լավ կլինի։ 

Комментариев нет:

Отправить комментарий